Top Soczewki - Bez okularów, tylko w soczewkach ! Markowe soczewki tylko w Top Soczewkach - szkła kontaktowe tanio, szybko i pewnie.


Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?

Tel: 601 448 006, formularz kontaktowy

Czynne: pn-pt od 9-17

Koszty wysyłki

Poczta Polska

  9 zł - przelew - list PP

Kurier

12 zł - przelew - kurier UPS
14 zł - przelewy24 - kurier UPS
20 zł - pobranie - kurier UPS

stat4u

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem mailowego potwierdzenia zakupu. Dlaczego?
Taki stan może być spowodowany podaniem błędnego adresu e-mailowego podczas składania zamówienia (poprawny adres e-mail jest niezbędny do prawidłowego procesu zamawiania). W razie kłopotów prosimy o kontakt telefoniczny 
pod numerem tel. 601 448 006 w godzinach od 9.00 do 17.00 lub mailowy pod adresem biuro@topsoczewki.pl.

Przesyłka dotarła  uszkodzona. Co zrobić w takiej sytuacji?
W przypadku uszkodzeń przesyłki powstałych podczas transportu, Klient jest zobowiązany do poinformowania o tym dostawcy przesyłki i spisania razem z nim protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

Kilka dni temu otrzymałam informację o wysłaniu przesyłki i do tej pory do mnie nie dotarła, dlaczego?
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o kontakt z odpowiednim dla adresata urzędem pocztowym, w celu sprawdzenia czy zamówione produkty nie czekają tam na odbiór. Czasem zdarza się, że awizo pozostawione przez listonosza ginie, wtedy odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki. Gdy okaże się, że przesyłki na poczcie nie ma, prosimy o kontakt z naszym sklepem drogą e-mailową na adres: biuro@topsoczewki.pl
lub telefonicznie 601-448-006 .

Po złożeniu zamówienia, okazało się, że zamówione soczewki są niedostępne. Dlaczego?
Czasami zdarza się, że produkt, który został dodany do koszyka nie jest już dostępny. Zdarza się tak szczególnie w przypadku wyprzedaży, gdy po ostatnie sztuki danego modelu, zgłasza się więcej chętnych niż jest ich samych. Wtedy liczy się kolejność składanych zamówień. W takich sytuacjach staramy się Państwa powiadamiać drogą mailową o zaistniałej sytuacji.

Produkty, które zamówiłam mają różny czas realizacji zamówienia. Czy w tym przypadku zostaną wysyłane osobno?
Nie. Zamówione produkty będą przesłane po skompletowaniu całego zamówienia w celu obniżenia kosztów wysyłki. Jeśli produkty z krótszym czasem realizacji zamówienia mają być wysłane szybciej należy złożyć osobne zamówienie.